מגזין חנות חיות מיטה לכלב גדול מה לחפש במיטה לכלב גדול

מה לחפש במיטה לכלב גדול


מיטה לכלב גדול

מיטה לכלב גדול היא בחירה טובה לנוחות הגור שלך. ישנם מספר עיצובים זמינים עבור הכלב שלך לבחירה. אם אינך בטוח מה לחפש במיטה לכלב גדול, מאמר זה יכול לעזור לך. זה ייתן לך מושג על סוגים שונים וסגנונות של מיטות אלה ומה לחפש בהם. אתה יכול גם לקבל מושג כיצד לבחור אחד לכלב שלך.

מהי מיטה לכלב גדול?

בעת רכישת מיטת כלב, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון. זה צריך להיות תקיף ותומך, אבל זה צריך להיות גם נוח לך ולכלב שלך לישון עליו. חפש מיטה שיש בה יותר משכבה אחת ופנים קצף זיכרון עבה. זה יבטיח שהכלב שלך לא יהיה לא נוח, גם אם חם מאוד בחוץ.

מיטות כלב זמינים בגדלים שונים, כדי לוודא שאתה יודע את המידות של הכלב שלך לפני שאתה רוכש. גודל המיטה יהיה תלוי במשקל הכלב ובגזע שלו. חפש את המדידות במקטע משקולות ומידות בדף המוצר כדי לוודא שהכלב שלך יכול להשתלב בו בנוחות.

אורך ורוחב המיטה צריכים להיות פרופורציונליים לגובה הכלב שלך. מיטה גדולה מדי או קטנה מדי תגביל את תנועתו ונוחותו של כלבכם. לכלבים גדולים יותר, חשוב לבחור מיטה לפחות רבע גובה הכלב.

מיטות כלב הם נוחות חיוני עבור הכלב שלך. הם מסייעים בהגנה על המפרקים מפני משטחים קשים ומקלים על כאבי מפרקים ומספקים מקום נוח לכלבכם לנוח ולהירגע. עבור כלבים מגזע גדול, במיוחד, מיטה נוחה יכולה לעזור להקל על כאבי מפרקים ובעיות עור.

מהם העיצובים השונים של מיטות לכלבים גדולים?

עיצובים שונים זמינים עבור מיטות כלב גדול. אורך המיטה ורוחבה חייבים להיות לפחות רבע מאורך הכלב, כדי שיהיה לו מספיק מקום להתמתח בזמן שהוא ישן. אחרת, לא יהיה נוח לכלב להתמתח וככל הנראה לא ישמש אותו.

מיטות הכלבים הגדולות הגדולות מיועדות לכלבים גדולים יותר. אלה נועדו להתאים לכלב שמשקלו 90 פאונד ומעלה. מיטות אלה עשויות עם אניה פנימית עמיד למים מכסה נשלף נשלף. רבות מהמיטות הללו כוללות גם חומר נגד החלקה. בעוד מיטות אלה הם חסון ונוח, הם עושים רעש כאשר הכלב מסתובב בהם.

העיצובים השונים של מיטות לכלבים גדולים משתנים בהתאם לגזע. לחלקם קצה מוגבה למשענת ראש. אלה הם הטובים ביותר עבור כלבים עצבניים שאוהבים להתכרבל במעגל. עיצוב נוסף נקרא מיטת חיזוק. הוא כולל קצה מורם, בדומה לכרית.

מיטות כלב קצף זיכרון מיועדות לכלבים גדולים. הם בדרך כלל שילוב של קצף תמיכה קצף זיכרון. סוג זה של קצף נוח מאוד, אך הוא אינו מציע תמיכה רבה. שילוב של שני סוגי קצף הוא הטוב ביותר. זיכרון קצף הוא נהדר עבור כלבים גדולים, אבל זה לא יעבוד עבור כלבים קטנים.

איך לבחור מיטה לכלב גדול?

בחירת מיטה לכלב גדול דורש שיקול מסוים. ראשית, אתה צריך לדעת את אורך הגוף של הכלב שלך. זה יבטיח שיש לו מספיק מקום להתמתח ולקבל תמיכה מספקת. בנוסף, עליך למדוד את אורכו מקצה אפו לבסיס זנבו. אורך חשוב גם בקביעת כמה גבוה הוא יכול לעמוד.

בשלב הבא עליכם לקחת בחשבון את גיל הכלב ובריאותו. אם הכלב שלך זקן או שיש לו בעיות במפרקים, סביר להניח שהוא יזדקק למיטה גדולה יותר. עם זאת, כלבים קטנים יותר יעדיפו בדרך כלל מיטה קטנה יותר. אם אינך בטוח באיזה גודל הכלב שלך זקוק, בדוק את מידות הכלב והוסף שמונה עד 12 אינץ ' לגודל.

למרות שזה אולי נראה כמו משימה מרתיעה, אפשר לבחור מיטת כלבים שמתאימה לצרכים של חיית המחמד שלך ומשתלבת בעיצוב הבית הקיים שלך. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא לבחור אחד התואם את המראה הכללי של החדר שלך. לדוגמה, אם החדר שלך מודרני, תרצה לבחור מיטת כלבים בצבע ניטרלי.

שיקול נוסף הוא איך הכלב שלך ישן. יש כלבים שמעדיפים להתמתח בזמן השינה ואילו אחרים מעדיפים להתכרבל ולהתכרבל. בחירת מיטה לכלב גדול יהיה הרבה יותר קל אם אתה יודע את סגנון השינה שלו. אם הוא מעדיף להתכרבל בפינה, הוא יזדקק למיטה עם צדדים. אם הוא נוטה לקפוא במהלך הלילה, כדאי לך לקנות מיטה עם הגדרות טמפרטורה מתכווננות. חלק מהמיטות אפילו מגיעות עם רפידות חימום כדי שיוכל לשמור על חום גופו נוח.