מגזין חנות חיות חנות אופניים איך נמצא חנות אופניים מומלצת?

איך נמצא חנות אופניים מומלצת?


חנות אופניים מומלצת

רכיבה על אופניים היא דרך מצוינת להסתובב. זה קל על הגוף, זה ידידותי לסביבה, וזה כיף! אבל לפני שתוכל להתחיל לדווש בהמשך הדרך, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על הציוד המשמש ברכיבה על אופניים. במאמר זה נעבור על כל דבר, החל מקסדות ועד נעליים וכל מה שביניהם. דברים אלה נמצאים בחנות אופניים מומלצת.

מה מוכרים בחנות אופניים מומלצת?

אופניים הם מכונות דו-גלגליות, המונעות על ידי אדם, בעלות שני גלגלים ופדלים. הרוכב יושב על מושב מעל הגלגל האחורי, ומשתמש ברגליו כדי לדחוף למטה על הפדלים כדי לגרום להם להסתובב. סיבובים אלה גורמים לאופניים להתקדם. אופניים יש גם בלמים אשר ניתן להשתמש בהם כדי לעצור את הנסיעה שלך במידת הצורך!

ההילוכים באופניים מאפשרים לך לשנות את המהירות או האטיות של האופניים שלך בעת דיווש; זה נקרא העברת הילוכים על ידי רוכבי אופניים מכיוון שהוא עובר בין מהירויות שונות לרכיבה בעלייה או בירידה בהתאמה (או שניהם).

אבל לא רק אופניים מוכרים בחנות אופניים מומלצת.

קסדה

חשוב לחבוש קסדה בכל עת בזמן רכיבה על אופניים. חבישת קסדה יכולה להפחית את הסיכון לפגיעת ראש בעד 85 אחוז, מה שהופך אותה לאחת הדרכים היעילות ביותר להגן על עצמך על האופניים שלך.

קסדות צריך להיות משוחק על ידי ילדים ומבוגרים, כמו גם אנשים בכל הגילאים. גם אם אתה רוכב אופניים מנוסה עם שנים מתחת לחגורה, ישנם מצבים מסוימים בהם קסדות הופכות לחשובות עוד יותר מהרגיל-כמו למשל ברכיבה בלילה או בתנאי מזג אוויר גרועים המקשים על הראות לנהגים סביבך (ימים גשומים).

כפפות

כפפות הן ציוד חיוני. הם מגנים על הידיים מפני האלמנטים ועוזרים לך לאחוז בכידון, להעביר הילוכים ולבלם. גם אם אינכם מתכננים לרכוב במזג אוויר חורפי, כפפות עדיין יכולות להיות עמידות למים כך שהן ימנעו גשם או שלג-והן טובות מכלום בכלל!

אם אתה מתכוון ללבוש כפפות בזמן רכיבה על אופניים, וודא שהן מתאימות כראוי: האצבעות שלך לא אמורות להיות מסוגלות להתכופף לגמרי לאחור כנגד הקשת הטבעית שלהן כאשר הן אוחזות במנופי הבלמים; אך הן גם לא צריכות להרגיש צפופות כאשר הן מחזיקות אותן ישר מולך עם כפות הידיים פונות קדימה (זה מצביע על כך שיש יותר מדי בד בין כל אצבע). חשוב גם שלא יהיו פערים בין האצבעות כשאתה אוחז בחפצים כמו בקבוקי מים או מזנונים מכיוון שזה עלול לפגוע ביכולת שלך

לרכב בבטחה על ידי גרימת שלפוחיות על עור רגיש.

נעליים

בבחירת הנעליים, חשוב לקחת בחשבון נוחות ועמידות. תרצה שהנעליים שלך יהיו עמידות מספיק כדי שיחזיקו מעמד שנים רבות של שימוש מבלי להתפרק או להתפרק בקלות. הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת היא על ידי השקעה בזוג נעלי רכיבה איכותיות העשויות מעור או מחומרים סינתטיים-עור מאפשר נשימה רבה יותר מפלסטיק, אך פלסטיק יכול להיות קל יותר בארנק אם אתם מחפשים משהו פחות יקר.

כשאתה קונה נעליים חדשות, בדוק כמה ריפוד יש באזור הקרסול (החלק בו הרגל שלך מתכופפת). אם אין כאן ריפוד בכלל, עלולה להיות אי נוחות מסוימת בעת דיווש למרחקים ארוכים; ריפוד רב מדי יגרום גם לחיכוך בין כף הרגל לדוושה! אתה גם רוצה משהו שמתאים בנוחות נגד שני הצדדים של כל אצבע כך ששום דבר לא נתפס ביניהם בעת הפיכת פינות במהירות תוך כדי רכיבה במורד מהירות מהירות כמו 40 מייל/שעה+ (64 קילומטר / שעה+) בלי ליפול מאיזון."

מה עוד חשוב לחפש בחנות אופניים מומלצת?

צמיגים הם הדבר היחיד שנוגע בכביש, ולכן הם חלק חשוב מהאופניים שלך. צינורות הם מה שנכנס לצמיגים האלה, והם מגיעים בשני סוגים: גומי או לטקס.

צמיגים יכולים להיות עשויים מגומי או מפלסטיק; לפעמים יש להם שילוב של שני החומרים. סוג הצמיג הפופולרי ביותר עשוי מתרכובות גומי סינתטיות כמו פוליאוריטן (פו), שיש לו גמישות מסוימת אך עדיין מספק אחיזה רבה בכבישים רטובים הודות למרקם "האחיזה" שלו (פו מייצג פוליאוריטן). סוגים אחרים כוללים אלסטומרים תרמופלסטיים, גומי בוטיל, פוליוויניל כלוריד ואפילו סיבי פחמן!

צינורות עשויים בדרך כלל מלטקס טבעי-אתה מכיר את הנקודות הלבנות הקטנות האלה בתוך הצינור שלך? אלה הם למעשה חתיכות זעירות של לטקס! אם אי פעם נתקעת באצבע שלך בזמן החלפת צמיג שטוח, אז אתה יודע כמה הם יכולים להיות דביקים!

הציוד המשמש ברכיבה על אופניים חשוב לבטיחותך.

קסדות.

כפפות.

נעליים.

צמיגים וצינורות

מסקנה

הציוד המשמש ברכיבה על אופניים חשוב לבטיחותך. זה יכול לעזור להגן עליך מפני פציעות ולהפוך את הנסיעה שלך יותר נוח. אם אתה מחפש ציוד חדש, כדאי להגיע לחנות אופניים מומלצת!

לפרטים נוספים הכנסו ללינק: punchertlv.co.il